Opvallers

Bekijk meer bedrijfsfilms

Opdrachtgever:
Opvallers

Onderwerp:
Brand News

Stijl:
Bedrijfsfilm

De Cooler Blog

Schrijf je in en blijf op de hoogte. Kies de blog e-mails die je wilt ontvangen:

Het script

Welkom bij de allereerste aflevering van Brand News! Het nieuws bulletin van Opvallers, waarin we het laatste nieuws rondom merken aan je voorschotelen. En wat is nou een betere aftrap van merknieuws dan op het mekka van merken, namelijk de huishoudbeurs in de Amsterdam RAI.

Brand News wordt uitgezonden vanuit Brand Central, de headquarters van promomarketing bureau Opvallers. Op dit moment wordt hier hard gewerkt aan de studio. Maar waar de studio is, daar moet ik nog even achter komen.

Presentatrice Iris: Hi Martin, daar ben je! Wil het allemaal een beetje lukken met de studio?

Martin van Opvallers: Jazeker, zoals je ziet zijn we druk bezig om hier de studio’s in te richten om binnenkort vanaf brand central brand news te gaan uitzenden.

I: Ik ben ontzettend benieuwd. En de pay-off he, “Rumour around the brand”, wat houdt dat nou precies in?

M: Nou vandaag de dag is het steeds moeilijker om op te vallen. Consumenten krijgen duizenden indrukken per dag en wij helpen merken daarbij. Wij creëren “Rumour around the brand”.

I: Heel veel succes daarmee en heel veel succes met de studio!

Brand news zal te zien zijn op het nieuwe online platform van opvallers en afgelopen februari lanceerden we samen met een aantal klanten van ons, de nieuwe pay-off. “Rumour around the brand”.

Met mijn vrienden van de fanfare hier achter mij, gaan we een aantal klanten verassen. We gaan even met hen proosten en we gaan even kijken hoe ze dit jaar samen met ons willen opvallen.

Marloes van Specsavers: Voor ons voor PR is op laten vallen ontzettend belangrijk, want we willen eigenlijk de voorkant van de telegraaf wel halen. Vorig jaar hebben we dat gedaan door de bikini babes in te zetten en een van onze leukste commercials na te spelen.

Luc van Mondeléz International: de nieuwe campagne van ‘play with Oreo’ die eraan komt willen we gaan sjoelen met oreo koekjes.

Lisette van Nivea: We zijn dit jaar verkozen tot het meest onmisbare merk van Nederland binnen de persoonlijke verzorging, maar we willen niet alleen in het hoofd van consumenten zitten, juist in het winkelmandje.

Philippe van BelVita: Er zal absoluut rumour around the brand zijn.

Houdt de komende tijd dus goed opvallers.nl in de gaten voor het allerlaatste nieuws rondom merkactivaties, wil je nou reageren op het brandnews? Dat kan natuurlijk via Twitter met de hashtag opvallers of natuurlijk via onze facebook pagina.