OGZ – Webwinkel Vakdagen Aftermovie

Opdrachtgever:
OGZ

Onderwerp:
Webwinkel Vakdagen Aftermovie

Stijl:
Aftermovie

Opdracht: 
De webwinkel vakdagen werden vastgelegd in een professionele aftermovie om op terug te blikken en de beleving van het event visueel te delen met bezoekers en anderen!

De uitvoering.

Onze crew ging op pad om tijdens de Web Winkel Dagen de stands, de mensen en de sfeer van het event vast te leggen in een ruime collectie aan beeldmateriaal. Dit maakte het voor onze ervaren editors makkelijker om een rijke en diverse aftermovie te creëren.

Een aftermovie is heel geschikt voor allerlei vormen van online communicatie, denk aan social media, in advertentiecampagnes, op je website, et cetera.

De veelzijdigheid van een aftermovie is niet het enige voordeel; het is een super goede manier om eWOM (electronic word-of-mouth) te stimuleren. Want mensen die nog lang napraten over je event, kunnen er uiteindelijk weer voor zorgen dat er steeds meer bezoekers komen bij de volgende editie!

Hier de korte call-to-action, nu via een block